Додам від себе кілька слів про аукро (свідомо пишу з малої букви через неповагу).
На аукро продаю можна сказати ще з самого його початку. Випадково туди натрапив і вирішив зареєструватися. До цього моменту працював на площадці Auction.ua, яка згодом стала частиною аукро.
З розумінням поставився до аукро, коли у них ввели комісію за продаж, але як виявилося - це був перший крок до деградації цього аукціону. Чим далі, тим більше я не розумів за що я оплачую комісію. Сервісу жодного. Постійні проблеми з новими покупцями, які куплять і забудуть що були на аукро, а ти потім починай розбиратися з аукро по комісії, яку з теле списали хоча нічого не купили. Якщо продаєш кілька позицій - це не проблема, але якщо у тебе їх сотня. На мої прохання вирішити цю проблему були тільки банальні відписки, що жодних змін не передбачається.
Далі стало ще "краще". Якщо раніше я хоч якось міг контролювати те, хто може купувати лоти (виставляв заборону покупки не підтрведжених покупців), це принаймні відганяло жартівників, то згодом це обмеження було знято самим аукро. І тут почалося... 10 покупок з яких одна тільки підтверджувалася. Дзвниш до інших - нариваєшся на грубість. Звертаєшся в аукро, а вони як у дитячому садочку: "Напишіть хто вас образив і ми його заблокуємо"
))) Далі пішов новий дивіз на аукро : "Покупець завжди правий". Це просто добило моє терпіння... будь хто може робити в твою адресу що завгодно, а адміністраця тримається в стороні. Звертаєшся до них, а вони як роботи: "Надайте нам скріншоти переписки або інші документи". А тепер саме цікаве. Аукро завжди завяляє, щоб уникнути спірних ситуацій, ведіть переписку по e-maill і зберігайте цю переписку. От мені цікаво, вони самі вірять в те, що пишуть. Як скріншот переписки може бути доказом??? Та в будь якому фоторедакторі таких переписок можна сотнями робити. Дойде до патової ситуації, вам адміністрація скаже: " Спірне питання вам потрібно врегулювати з вашим покупцем/продавцем. Тоді не розумі нащо вони взагалі там сидять і роблять розуміний вигляд?
Ще одна "цікавинка" з'явилася нещодавно. Якщо раніше покупець робив покупку, але в силу тих чи інших обставин не міг її оплатити і відповідно забрати, тоді комісію за продаж можна було пернути без негативних чи нейтральних відгуків, є люди яких розумієш і ідеш на зустріч тому і не хочеться псути їх рейтинг. Для цього потрібно було заповнити відповідний пункт при оформленні поверння. Зараз же такої можливості немає. Тобто виходить так що на аукро зараз дві дороги, або продаєше і платиш комісію, або не продаєш і не платиш. Варіанту самостійного вирішення питання уже немає. Коли починаєш виясняти чому не повертається комісія, аукро вимагає документи, які б підтвердили, що угода не відбулася. На мої аргументи, що не може бути документів в угоди яка не відбулася мені просто пишуть дурниці. Якщо наприклад після продажу я веду розмову з покупцем виключно по телефону (таке на аукро не заборонено) і відповідно ніякх переписок бути не може мені відповіли наступне:
"Ви могли рекомендувати покупцям вести спілкування по e-mail листуванні, або після розмови по телефону дублювати по e-mail Ваш діалог". Вони мабуть коли це пишуть самі ж сміються. І це є діалог на рівні дитячого садка.
Як добросовісний продавець, бо за всі роки що я на Аукро у мене майже 2000 позитивних відгуків без жодного негативу і нейтралу, я можу сміливо заявити: "аукро - це шарашкына контора, яка нічого не гарантує як продавцям так і покупцям. Людей розводять користуючись рекламою. На аукро я більше не працюю і нікому туди не раджу ходити. ціни на нові речі там не можуть бути нижчими за ті які пропонують наприклад інтернет-магазину. Чому? Та тому, що коміся закладається в ціну. В інтернет-магазині хоч якійсь гарантії є (хоча те чи нас обмануть також напряму від нас залежть), тоді як на аукро продається 90% підробок з Китаю під виглядом оригіналу.
Оминайте аукро і порадьте це зробити і своїм друзям