• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Верификация на Амазон

X

XAJOO

Продвинутый
Регистрация
19 Июл 2020
Сообщения
2
Баллы
101
Всем привет! При регистрации индивидуального аккаунта на Амазоне, не прошла верификация документов и мне пришло письмо, чтобы я повторно выслал все данные в течении 30 дней. Суть проблемы, как повторно их выслать, пытаюсь это делать, но нет возможности их загрузить там.
 
Biro

Biro

Гуру
Регистрация
30 Мар 2012
Сообщения
9 624
Баллы
2 757
Местоположение
Нью - Йорк, США, Skype: biro_bidjan
@XAJOO добрый день. Со службой поддержки можно переписываться по имейлу. Они на письма тоже отвечают. Я не вижу того, что видите вы. Обычно через функционал Amazon Seller Central можно залить все необходимые документы на любом шагов из регистрации. Если у вас это не получается сделать - я бы попробовал им их отправить по имейлу.
 
X

XAJOO

Продвинутый
Регистрация
19 Июл 2020
Сообщения
2
Баллы
101
Добрый день, вот что мне прислала поддержка Амазона.

Hello from Amazon Selling Partner Support,

We understand that you uploaded your documents, however your Seller Identify Verification (SIV) has been denied and you would like to know why is this happening.

There are multiple reasons why sellers can be denied at SIV:

We deny sellers when we cannot verify the submitted documents or when they don’t meet our criteria. In your case, in order to complete the registration, we suggest you reupload your documents on Seller Central after verifying the criteria. For security reasons, our team can only accept documents uploaded through the Seller Identity Verification page on Seller Central. After you submit documents, Amazon will review your information and may contact you for further clarification, if needed, within 3 business days. You may also restart the application process with a new account.

Amazon requires two documents in order to verify your identity. To avoid having your documents rejected, make sure they meet the following criteria:
All documents
* Must be valid (not expired, revoked, or closed).
* Must be high-quality, in color, and unobstructed (not angled, blurry, or cropped).
* Must show the full page.
* Must not be a screenshot.
*
Must be in one of these supported languages: Chinese, English, French, German, Italian, Japanese, Portuguese, and Spanish.
Identity documents
* Must show a full document page, or in case of national identity cards, both sides of the card.
* Must be a government-issued identity card that is distributed and recognized by the country where you are a citizen or resident.Additional document proof
You might be asked to submit a bank account statement, credit card statement, or business license based on your location. Make sure your documents meet the following criteria:
Bank account or credit card statements
* Must match the name of the business or point of contact provided during registration.
* Must contain the business address and show customer transactions.
* Must be dated within the past three calendar months.Business licenses
* The name of the legal representative or beneficiary owner should match the name on the identity document.
* The address should closely match the business address provided during registration.
* Must be valid for at least 45 days from the time of registration.
* Must not be revoked or closed by the local government.
For additional information, refer to the following help page:

https://sellercentral.amazon.com/gp...N88Q3M9?referral=A142REA6W555GB_ABZ46TD5XIXRQ

Thank you for Contacting Amazon Selling Partner Support.

To help us continually improve, we ask that you take a moment to complete our survey below to tell us about your experience with this specific interaction.​
Верификация стоит на месте, пока я повторно не вышлю данные. Вот и стоит вопрос, почему я не могу их послать так же, как в первый раз, через эту страницу на скрине, но там нет такой опции загрузки файлом. Поддержка меня уверяет и говорит, чтобы я на этой странице делал корректировку данных, но как?
AMAZON.png
 
Biro

Biro

Гуру
Регистрация
30 Мар 2012
Сообщения
9 624
Баллы
2 757
Местоположение
Нью - Йорк, США, Skype: biro_bidjan
Добрый день. Большое спасибо за все приведенные данные. Судя по переписке им не подошли ваши документы. Я думаю не нужно торопиться отправлять ваши документы повторно, так как есть вероятность того, что что-то в данных документах им не подходит, они видят несовпадения и проч. Служба поддержки амазона редко старается помочь новичкам в подобных вопросах, к сожалению. Я редко встречаю когда они объясняют, что им не подошло. По их нормативу обычно идет отправка стандартного отказа, без деталей.
 
Последнее редактирование:
Live

Similar threads




Вверх
Live