Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Чет застопорилось все. Передали заявку в службу и тишина...на письма больше не отвечают. Щас подумал. эт палка всю рашу нагнула после 8 марта? Крутит наши мани? Респект капиталистам! Понятно как они в прошлом году заработали $ 2млрд прибыли
Я обязательно спрошу их насчёт штрафа. Понятно, что нихрена с них не получить, но интересно, что ответят Пытался зайти в палку. Всё сломано. На всех страницах выдаёт ошибки. Надеюсь, это результаты ремонта.
Мне рефанд пришел в $ на палку, я не заморачиваясь, сразу оплатил кое-что, взяли деньги с палки и недостающее с карты. А сейчас не могу ничего оплатить, пишут "временные трудности", адъ какой-то :(
Мне рефанд пришел в $ на палку, я не заморачиваясь, сразу оплатил кое-что, взяли деньги с палки и недостающее с карты. А сейчас не могу ничего оплатить, пишут "временные трудности", адъ какой-то :(
Вы наверное не внимательно читаете посты? У ВСЕХ рефанд пришел в валюте возврата (в баксах. евро, фунтах и тд), но после он был автоматич сконвертирован в валюту страны собственника счета (рубли, гривны и тд) и уже эти суммы заблокировались.
Я в палку вхожу без проблем как обычно. Но основной остаток так же 0
два дня прошло с их ответа. сказали в течении 2 дней решат проблему и переведут бабки. но сдвигов нет. обидно, что вроде солидная фирма, а занимаются ерундой... И пожаловаться некому :(
Once again I ask, when the money is locked (locked for some unknown reason to me), will be refunded to my credit card xx4266??? Please send me an email of your leadership to which I will send a claim to the work of nefarious Pay Pal. If the closest time money will not be refunded to my card I will not be your customer and will give you a negative feedback. How long will this mess??
В конце января я оплатил покупку на сумму 40,99 долларов (34 доллара покупка и 6,99 доставка). По оплате покупки продавец не прислал мне данных для отслеживания посылки, на письма не отвечал, а по истечению срока в 44 дней я не получил и посылки. Я открыл диспут, которые был сразу же закрыт по причине возврата денег.
При изучении своего аккаунт я увидел, что деньги действительно поступили на мой аккаунт, на дальше они каким-то магическим образом превратились из 40,99 в 31,37 без промежуточных операций, а следующая автоматическая транзакция превратила их в 979,59 рублей. Я не понимаю, каким образом сорок долларов стало тридцатью и почему они автоматически перевелись в рубли? Разве это не делается при возврате денег на карту? Но в этом случае деньги не вернулись на карту, а остались на аккаунте PayPal.
Причем на карте, например, 10 долларов сгинувших не появились.
I have reviewed your account and I have made a request for you to have this payment forced back to your card. This should be complete within the following 48 hours. You will be contacted once complete.
Добавлено спустя 1 ч. 49 мин. 2 сек. Они издеваются. прислали анкету... посоветую ли я другу пай пал, что хорошег в пай пале и т.д. дибилы что ли...
Вот и мне такое письмо с ответом пришло! Thank you for contacting PayPal regarding your refund.
I have reviewed your email and I understand that your refund of 4,330.85 RUB was placed into your PayPal balance instead of Credit Card ending xxx0042 due to ongoing updates in our system.
I understand that you were trying to convert this funds from RUB to USD, however, please be advised that wouldn't be possible.
In order to resolve your issue, I would like to inform you that I have escalated your case to the relevant department and as soon as there has been an update you will be contacted directly via email. Although we can't provide an exact date, we can promise that we are doing our best to resolve the issue as soon as possible.
I understand your frustration regarding this matter and regret any inconvenience this might have caused. I appreciate your patience and understanding regarding this matter.
It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.
Sincerely, Alona PayPal
Сказали что проблему передали в соответствующий отдел! Будем ждать!
Мне то же так говорили. Да же признали проблему и сказали, что перевели но не чего не изменилось. На карту деньги не вернулись и со счета paypal не снялись
Добавлено спустя 17 мин. Я думаю у них там произошел серьезный косяк. Не могу понять почему они игнорят нас. А, что обидно альтернативы нет. Ранее писали что после конвертирования в валюту люди покупали со счета paypal если не хватало на карте.
Ladies and gentlemen, you have conscience? I was already tired to explain to you that all users in Russia had problems with system PayPal since March, 8th!!! I represent, how many money you have received on this swindle! Have raised money from the whole country! When you debug on your site? On my account PayPal 4,817.02 roubles are frozen. I have no possibility to use them. I wait 7 days!!! What is the time still it is necessary to you? I have already sent two messages with the request to resolve this problem! I demand, that you move your asses, and converted money for my account from roubles in US dollars that I could spend them for purchases. I'm not a credit organization. I hope, you define the size of monetary indemnification for illegal use of my money!
Скорее всего, ничего путного не будет, как и в прошлые два раза.
Писец!!! Пришёл ответ.
Dear Дмитрий Каменев,
Thanks for your email. To help you as quickly as possible, here is some information we feel will most likely suit your needs.
A. Why couldn’t I complete my payment? B. Where is the refund I received?
If these do not help you, please reply to this email with as much information as possible and we will do our best to get back to you as soon as we can.
Yours Sincerely, PayPal
A. Why couldn’t I complete my payment?
We regret the difficulty you have experienced when attempting to make a payment with your card. Often when you receive an error message saying your payment could not be complete it is because your card issuer has denied the payment.
The only information that we receive is that your card provider has declined the use of this card with PayPal.
Here are some common reasons why a card issuer would decline a payment:
* There could be a limit on your credit card that has been exceeded. * It's possible that the card issuer could be temporarily unavailable to answer the authorisation request we sent. * Your credit card company could be blocking this transaction for security reasons as it doesn't fit your regular spending patterns.
I'd encourage you to contact your credit card issuer and speak to someone who deals with online transactions to find out why this payment was denied. The general customer service at your bank may not be able to provide specific information on why a transaction was denied. You will need to contact the department in charge of online payments to obtain this information.
You may be able to complete this payment after you have spoken to your card issuer and resolved the issue. Alternatively you can add another credit card to your PayPal account.
B. Where is the refund I received?
Money is refunded according to the funding source you used to complete your original payment. If you completed this payment with your card this would been refunded to your card. If you paid part of the amount with your PayPal balance, that part will be returned to your PayPal balance.
PayPal makes every effort to ensure that refunds to cards are processed in a timely manner. Most refunds will appear on your card account within 2-5 business days. Depending on how often your card issuer issues you a statement, it may take up to 30 days for you to see the refund reflected on your card balance. I recommend that you contact your card issuer after these 30 days to confirm that you have received your refund.
This email is sent to you by the contracting entity to your User Agreement, either PayPal Inc, PayPal Pte. Ltd or PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions, Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349.
I demand, that you have ceased to write nonsenses, and have already solved this problem!!! You understand, what the money can't use huge number of the Russian users??? Money comes into the account after a refund and is frozen. Then they in any way can't be used. It is the big problem. Can look at correspondence on one of Russian forums. https://www.ebay-forum.ru/phpBB2/index.php?showtopic=100734&view=getnewpost Once again I say, problems that there is no possibility will dispose of money which are on account PayPal in roubles. This money is received after a refund. They can't be converted. They can't be spent for purchases. They can't be returned on a credit card!!! Besides, elementary it is impossible to add the Russian rouble in the list of currencies. I am simply revolted by behavior of your company! It is a full brothel!
Добавлено спустя 2 ч. 22 мин. 52 сек. Сейчас лопну от злости! Эти недоумки прислали мне следующее:
Dear Дмитрий Каменев,
Thank you for contacting PayPal regarding your recent problems with using your funds from a refund and converting them to RUB. I will be happy to assist you in resolving this issue today.
I have carefully reviewed your account and I see that your primary balance for your card ending with xx6753 is set up in RUB.
Here’s how to convert your balance to another currency:
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
I am amazed by your nonsense! It is not necessary to me to explain obvious trues! I say to you that ALL users from Russia have problems with system PayPal!!! I not once used your services, and perfectly I know, as well as that works. I once again say that converting from roubles in any currency DOES NOT WORK!!!! Also it is impossible to pay for the goods on eBay or other platforms at the expense of money for account PayPal. This problem lasts since March, 8th! It is necessary to be full numskulls that it not to notice! Make already something, or I will connect mass media in Russia.
Бесят меня эти придурки уже! Ребята! Давайте найдём кого-нибудь, кто может сказать в трубку что-либо умнее "** You!". Кто-то же должен объяснить этим идиотам, что их сервис поламался зачем!
stoneNSK, мне тоже прислали такую же хрень что 1 письмо, что второе с 10 пунктами, которые не работают, но они они никак не поймут, что не конвертится у них там в рубли но внизу приписка, если не поможет, еще писать им что ж, будем писать