Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Добрый день, попал в непростую ситуацию. Был саспенд - после первого лота, проверка документов, все стандартно, куча факсов, 2 звонка в ебай, беседы в лайф чате в итоге они сказали что у них есть вся информация и они изучают документы. Вчера получил письмо:
Dear Mikhail
I apologize for the delay in our response to you about this concern, I understand this is a frustrating situation and I hope the delay has not caused you in additional inconvenience, we have been experiencing a higher then normal volumes and our response time has been pushed back due to it.
Thank you for the information you have submitted. I am pleased to inform you that we have reinstated your account.
We often request these types of documents from member's to help insure that eBay is as safe and fair a trading environment as possible, I understand that having your account restricted like this can be very frustrating, please understand that it is to help protect you and other eBay members.
To avoid situations like this in the future, we recommend that you become familiar with our listing guidelines.
Please be aware that any future violations may result in a range of other actions, including limits of your buying and selling privileges and suspension of your account.
Sincerely, Mike G.
Обрадовался, но после входа в акк, вижу, что саспенд на месте. Акк по прежнему не восстановлен, что делать-то? Зачем говорить и поздравлять меня с восстановлением акка, если реально он не восстановлен... я в шоке. Общение в лайф чате не привело ни к чему.