F
fotouzer
Начинающий
Купил дорогие часы 25 сентября на сайте CreationWatches
На следующий день получил сообщение:
Your shipping address is substantially different from your billing address. Hence before we process your order we will need some additional information from you. Could you please let us know:.
1. The reason your shipping address is different from your billing address.
2. Whether you will be receiving the item at the shipping address.
3. Contact number where we can contact you for additional verification if necessary.
You can reply to this email with your response.
Сразу ответил по всем пунктам, дал свой телефон.
Пришел ответ:
Thanks for response. We have noted your given information. And we will
try to ship your watch soon
Через час опять получаю сообщение:
Your order is ready to be shipped. However, since your Shipping address and name is significantly different from your Billing address and name we will need additional identification before we can ship the order. This is for security purposes only and we have your best interest in mind when we do this. You can scan or take a photo and email any one of these to us:
1. driving license OR
2. passport OR
3. National Identity card
Once we receive your identification proof we will go ahead and process your order and ship it.
Сначала я долго удивлялся, написал о том, что почему бы не брать адрес с палки, заодно он будет подтвержден. Ответ был о том, что нужна им эта инфа. Ок, отправил.
Началась другая тягомутина, спращивали откуда я взял код купона, опять несколько раз ответил. А потом:
Hi,
To Russia we had some cases of packages getting stolen recently hence we are looking at a different shipping option. It will be ready by 2-3 weeks so we can only ship after 3 weeks. If you do not want to wait till then we can cancel the order meanwhile
Я им ответил, что либо верните деньги, либо отправляйте сейчас.
Опять:
Hi,
We are sorry but we cannot take a risk of the package getting lost. You will have an unhappy client if the package gets lost anyway.
Please be patient while we put the new shipping system to Russia in place. With this new system the packages will reach in 1 week and without any customs delays.
После моего ответа уже не отвечают сутки, хотя раньше отвечали несколько раз за день. Как повлиять на продавца, возможно написать жалобу в paypal? Что сделать, чтобы он вернул деньги?
На следующий день получил сообщение:
Your shipping address is substantially different from your billing address. Hence before we process your order we will need some additional information from you. Could you please let us know:.
1. The reason your shipping address is different from your billing address.
2. Whether you will be receiving the item at the shipping address.
3. Contact number where we can contact you for additional verification if necessary.
You can reply to this email with your response.
Сразу ответил по всем пунктам, дал свой телефон.
Пришел ответ:
Thanks for response. We have noted your given information. And we will
try to ship your watch soon
Через час опять получаю сообщение:
Your order is ready to be shipped. However, since your Shipping address and name is significantly different from your Billing address and name we will need additional identification before we can ship the order. This is for security purposes only and we have your best interest in mind when we do this. You can scan or take a photo and email any one of these to us:
1. driving license OR
2. passport OR
3. National Identity card
Once we receive your identification proof we will go ahead and process your order and ship it.
Сначала я долго удивлялся, написал о том, что почему бы не брать адрес с палки, заодно он будет подтвержден. Ответ был о том, что нужна им эта инфа. Ок, отправил.
Началась другая тягомутина, спращивали откуда я взял код купона, опять несколько раз ответил. А потом:
Hi,
To Russia we had some cases of packages getting stolen recently hence we are looking at a different shipping option. It will be ready by 2-3 weeks so we can only ship after 3 weeks. If you do not want to wait till then we can cancel the order meanwhile
Я им ответил, что либо верните деньги, либо отправляйте сейчас.
Опять:
Hi,
We are sorry but we cannot take a risk of the package getting lost. You will have an unhappy client if the package gets lost anyway.
Please be patient while we put the new shipping system to Russia in place. With this new system the packages will reach in 1 week and without any customs delays.
После моего ответа уже не отвечают сутки, хотя раньше отвечали несколько раз за день. Как повлиять на продавца, возможно написать жалобу в paypal? Что сделать, чтобы он вернул деньги?