Уважаемые коллеги,
Хочу Вам сообщить, что эта история благополучно закончилась!!!
Итак:
28.02.2012 Я отправил письмо продавцу, следующего содержания:
Dear ....,
So, I’ve decided to write you one more time to explain the situation which is.
I know, that your company has a great reputation and you’ve achieved a lot in this market, you are famous and responsible company, and because of all these factors I am writing you again to ask about understanding.
I am only a reseller…so, as to this order, which I can’t get because of the error, it’s order for one of my client, and I earn only $..., if you want, I can give you back $.... only to keep my reputation.
My company has a good reputation in Ukraine too, I want to maintain it. I have been in this business for 6 years, I can find enough clients for your company, if it’s interesting. We have some problems with such goods as you sell, in our country, so my mission is to help people to cope with these problems, which they can have because of the lack of goods in Ukraine.
I hope you understand me and the situation which I am into.
I am asking to complete this deal.
Best regards....
В этот же день я получил следующий ответ от продавца:
They will email the tracking to you when the order ships. The order has to be processed prior to shipping.
Thank you
Через 10 дней, все эти лоты поступили на мой склад в США.
Так что, воспользовавшись всего одним шансом, мне удалось убедить продавца, закончить эту сделку в мою пользу.
Надеюсь, текст этого письма, кому то пригодится......
С уважением Алексей