• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Hobby King первый раз и сразу в глаз!

X

xeus

Новичок
Регистрация
11 Сен 2011
Сообщения
10
Баллы
0
Местоположение
Angarsk
Добрый день, мне нужна ваша помощь. В обещем почитав отзывы решил заказать у них ЗУ для АКБ. Заказал оплатил, отравили, но трека нет. Уточнял через поддержку, говорят ждите узнаем, месяц обращался к ним 0 эффекта. После закрытого, ими, запроса решил вернут деньги через пэйпал. Открыл диспут, и вот что мне пишет магазин:

Hi Dmitriy,

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.

We sincerely apologize for the inconvenience this may have caused you. We understand where you are coming from. However we will not be able to provide further assistance if the Paypal dispute is still open. I will highly recommend that you need to close the dispute first. Once the dispute is close that is the only time that we can take another action regarding your concern. We already have the verification regarding your claim and we are only waiting for you to close the dispute as this is the only thing that is hindering us to provide you further assistance and solving this issue. We are looking forward to your response.

Thanks for emailing support.

If you have any other questions, please let me know.

Regards.

Chris
HobbyKing Support Team

Я так понял они предлогают закрыть пейпал. И тогда они смогут сделать что то, но что? Какую помощь могут предложить? Как быть?

Вот история моих запросов:
Первый запрос, просьба уточнить трек. С этого момента начинается перетягивание резины.
Request #801413
MI - PR- SP - I need the tracking information!!


Dmitriy
Oct 16 19:26

My order 2007891819 has been shipped, but no tracking information available! Please, send me the tracking number.

Description количество Цена за штуку
Genuine IMAX B8plus Charger/Discharger 1-8 Cells 1 US$39.99 IN STOCK


Shipment Russia Direct Entry US$24.89
Taxes US$0.00
Total US$64.88

I need the tracking information!!

Comments
Natasha
HobbyKing Support Centre

Hi Dmitriy ,

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team. Regarding this matter, we already make a follow up to our warehouse for your tracking number. You may check back within 24-48 hours for the update.

We highly appreciate your patience.

Regards.
Natasha

HobbyKing Support Team
Dont forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!
http://www.facebook.com/HobbyKing
www.twitter.com/hobbykinglive
October 18, 2013 19:51

Dmitriy

after 4 day's awaiting i can't see any tracking information on site. it is terrible. i need your answer.
October 22, 2013 09:51

Jane
HobbyKing Support Centre

Hi Dmitriy,

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.

We do apologize for the inconvenience that may have cause you. As per checking on your order 2007891819 has been posted 16/10/2013 via Russia Direct Entry with 2-3 weeks transit time. Regarding on the tracking number, there's still no updates from the warehouse. Rest assured we will send you a confirmation email with the tracking information.

Thanks for emailing support.

If you have any other questions, please let me know.

Regards.

Jane
HobbyKing Support Team

Dont forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!
http://www.facebook.com/HobbyKing
www.twitter.com/hobbykinglive
October 23, 2013 11:33

Dmitriy

30.10 any updates ?
October 30, 2013 17:49

Gabriel
HobbyKing Support Centre

Hi Dmitriy,

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.

We apologize for the inconvenience. As I check the order 2007891819, it seems there has no tracking information. Let me make it up to you, I will make another follow up to our warehouse to pull up any information regarding with your parcel. Thank you for your patience and understanding.

I hope this helps with your concerns. Thank you and have a nice day!

If you have any other questions, please don't hesitate to ask.

Regards,

Gabriel
HobbyKing Support Team

Don't forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!
http://www.facebook.com/HobbyKing
www.twitter.com/hobbykinglive
November 02, 2013 11:12

Второе обращение в сапорт через лайф чат. Ничего нового. Говорили типа сделаю запрос и.т.д

Третье обращение:

OJ-xs - 2007891819

Nov 11 20:17

Hi Dmitriy ,

We apologize for the inconvenience. Since you haven't received your parcel within the allotted transit time, please kindly contact your local post office (again) as your parcel might have been there waiting for you to claim. We will also request to open an investigation for you with the shipping company to trace your parcel. Please take note that investigations usually takes 2 months to be completed but you can contact us back for possible updates after 2 weeks. If there would be no update from the shipping courier regarding this matter after 30 days since it has been opened, we will either refund you through your PayPal account or through store credits.

Regards.
Becky
HobbyKing Support Team

Dont forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!
http://www.facebook.com/HobbyKing
www.twitter.com/hobbykinglive

Comments
Dmitriy

Post office requires a tracking number to trace my parcel, but i haven't it!
November 15, 2013 10:08

Benjamin
HobbyKing Support Centre

Hi Dmitriy ,

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.

We apologized for the inconvenience that have caused you. Please be informed that Your tracking number will automatically updated once your parcel arrived in your country.

Thanks for emailing support.

If you have any other questions, please let me know.

Regards,
Benjamin

HobbyKing Support Team
Dont forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!
http://www.facebook.com/HobbyKing
www.twitter.com/hobbykinglive
November 16, 2013 06:45
 
Беркут

Беркут

Продвинутый
Регистрация
8 Апр 2013
Сообщения
5 212
Баллы
261
Местоположение
Россия
Ждите пока может ещё успеет прийти. Кейс не закрывайте.
 
X

xeus

Новичок
Регистрация
11 Сен 2011
Сообщения
10
Баллы
0
Местоположение
Angarsk
Им нужно что то ответить, иначе закроют как в третьем обращении.
 
Беркут

Беркут

Продвинутый
Регистрация
8 Апр 2013
Сообщения
5 212
Баллы
261
Местоположение
Россия
иначе закроют как в третьем обращении
Что закроют кейс? Они не могут его закрыть, его можете закрыть только вы или он закроется сам автоматически через 20 дней после открытия. Так и напишите им что подождёте ещё до такого-то числа и если товар не придёт переведёте кейс в претензию.
 
InterceptorKZ

InterceptorKZ

Продвинутый
Регистрация
16 Мар 2011
Сообщения
1 767
Баллы
348
Местоположение
Алма-Ата. Казахстан
Хоббикинг сейчас колбасит конкретно. Но нужно было дождаться 43-го дня и тогда открывать. Пока ждите еще 20 дней. Скорее всего придет.
 
S

sles

Новичок
Регистрация
17 Ноя 2010
Сообщения
813
Баллы
0
Местоположение
РФ

диспут не закрывать, своевременно эскалировать.

единственный раз пытался у них купить пару месяцев назад- так и не отправили, пейпал вернул деньги...

Добавлено спустя 6 мин. 58 сек.
И тогда они смогут сделать что то, но что? Какую помощь могут предложить?
смогут ничего не делать и деньги оставить себе ;-)
 
X

xeus

Новичок
Регистрация
11 Сен 2011
Сообщения
10
Баллы
0
Местоположение
Angarsk
Пока не надавишь на них ничего не получится. Вот результат:

Order was posted on 16/10/2013 with tracking # 8800262570 via Russia Direct Entry. It has 14-21 days transit time. You may track it at http://www.plt-group.com/t/index.asp?l=s. Kindly check the order at the local post office&customs as well if it exceeded allotted transit time.
 
voshlik

voshlik

Продвинутый
Регистрация
20 Янв 2012
Сообщения
911
Баллы
213
Местоположение
Новосибирск
Сегодня звонит курьер от Пони экспресс и договаривается о передаче мне посылки. Получил, недоумеваю - от кого? Ведь ничего экспрессом не заказывал. Оказывается ХК отправил ZHY-экспресс (у нас Pony-экспресс). Для экспресс - они улитки. Заказ от 20.10.2013, а доставили 26.11.2013. Но это всяко лучше связки CP-ПР (мир с ними обоими).
 
A

alexeyko

Продвинутый
Регистрация
19 Сен 2009
Сообщения
122
Баллы
221
Местоположение
Жуковский
Оказывается ХК отправил ZHY-экспресс (у нас Pony-экспресс)

Но это всяко лучше связки CP-ПР (мир с ними обоими).

Лучше! Ага какже. ПР мне в ХоббиКинга все доставила, а первая же посылка отправленная (без моего ведома т.к. была другая доставка указана) так называемыми альтернативными почтами ушла в неизвестность, причем уже на территории России. Вместо меня (Подмосковье) едет куда то в Челябинск.

И случаи уже не единичные когда посылки доставлялись не туда куда адресованы.
 
S

siemens007

Новичок
Регистрация
2 Фев 2011
Сообщения
867
Баллы
0
тоже заказывал зарядку аймакс, тоже не дошла"прошло более 90дней"все надеялся и ждал, написал им, говорят ждите еще.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live