M
Malasay
Новичок
Здравствуйте.
Не могу понять в чью пользу разрешился спор с немецким продавцом:
Я открыл диспут о неполучении товара отправленного без трека и без страховки.
Просил продавца предоставить подтверждение отправки лота, но тот промолчал и перевёл диспут в клейм.
Сегодня (21-го) клейм закрылся, но я не пойму с таким результатом:
Status
You reported that you didn't receive this merchandise. If you have received the merchandise since reporting this case, you can cancel this claim. If you still haven't received anything, we'll continue our investigation.
What happens next
We'll contact you with any developments or if we require additional information from you by Sep 21, 2010.
If you're not satisfied with this decision because you received the item but it isn't what you expected, you can appeal this claim.
Также в списке View case history присутствует строка: "Sep 14, 2010 - Seller: Item shipped"
Это продавец предоставил палке подтверждение отправки лота или повторная отправка товара мне?
"Sep 21, 2010 - PayPal: Case closed
Sep 14, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 14, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 14, 2010 - Seller: Item shipped
Sep 13, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 13, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 13, 2010 - Seller: Dispute escalated to claim
Sep 13, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 13, 2010 - Buyer: Dispute filed
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 12, 2010 - Buyer: Dispute filed"
Хочу разобраться на кого грешить на почту или на продавца. Фидбек я ему ещё не выставил
(он оставил мне положительный фид после оплаты)
Не могу понять в чью пользу разрешился спор с немецким продавцом:
Я открыл диспут о неполучении товара отправленного без трека и без страховки.
Просил продавца предоставить подтверждение отправки лота, но тот промолчал и перевёл диспут в клейм.
Сегодня (21-го) клейм закрылся, но я не пойму с таким результатом:
Status
You reported that you didn't receive this merchandise. If you have received the merchandise since reporting this case, you can cancel this claim. If you still haven't received anything, we'll continue our investigation.
What happens next
We'll contact you with any developments or if we require additional information from you by Sep 21, 2010.
If you're not satisfied with this decision because you received the item but it isn't what you expected, you can appeal this claim.
Также в списке View case history присутствует строка: "Sep 14, 2010 - Seller: Item shipped"
Это продавец предоставил палке подтверждение отправки лота или повторная отправка товара мне?
"Sep 21, 2010 - PayPal: Case closed
Sep 14, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 14, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 14, 2010 - Seller: Item shipped
Sep 13, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 13, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 13, 2010 - Seller: Dispute escalated to claim
Sep 13, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 13, 2010 - Buyer: Dispute filed
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to seller
Sep 12, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 12, 2010 - Buyer: Dispute filed"
Хочу разобраться на кого грешить на почту или на продавца. Фидбек я ему ещё не выставил