• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

fasttech.com - когда истекает защита покупателя?

lop

lop

Продвинутый
Регистрация
7 Окт 2012
Сообщения
258
Баллы
311
Местоположение
Republic of Belarus
Доброго времени суток всем! в общем история такая, первый раз за все время купил на сайте fasttech.com и купил в настолько не удачное время что просто хуже и не придумаешь.!
Оплату товар пай палом произвел во второй половине января, но товар отправили судя по всему только 16 февраля, до сих пор товара не дошел. Когда заканчивается на fasttech.com период защиты покупателя до которого могу запросить возврат денег?
 

Вложения

  • фасть.JPG
    фасть.JPG
    51.7 КБ · Просмотры: 60
Lopics

Lopics

Команда сайта
Регистрация
14 Мар 2011
Сообщения
16 287
Баллы
4 901
Местоположение
Самара
lop

lop

Продвинутый
Регистрация
7 Окт 2012
Сообщения
258
Баллы
311
Местоположение
Republic of Belarus
Т.е. грубо говоря, если на алиэкспресс есть 3 месяца пока товар не придет, то на фастече 6 месяцев и в профиле этот срок нигде не отражается?
 
Lopics

Lopics

Команда сайта
Регистрация
14 Мар 2011
Сообщения
16 287
Баллы
4 901
Местоположение
Самара
lop

lop

Продвинутый
Регистрация
7 Окт 2012
Сообщения
258
Баллы
311
Местоположение
Republic of Belarus
А спор в случае чего, где необходимо будет открывать на фастече или на пайпал?
 
Lopics

Lopics

Команда сайта
Регистрация
14 Мар 2011
Сообщения
16 287
Баллы
4 901
Местоположение
Самара
dygu

dygu

Продвинутый
Регистрация
12 Мар 2019
Сообщения
1 912
Баллы
388
Местоположение
,uu
Shipping
1. Can a refund be issued if a package becomes stuck, or lost in the delivery process?
If a package shows up on tracking website but doesn't delivery for some periods of time, a refund or a free replacement package can be sent by customers' choice as soon as the original package is verified lost by the carrier which is selected when an order is placed.

Each shipping carrier impose a different grace period before a package can be investigated and determined verified lost. Here are the grace periods for each of the shipping carriers presented during checkout:

FedEx, UPS, DHL, and EMS Express2 business days after shippingAustralia Expedited Aironline tracking shows no update for 14 days Registered Airmail via Singapore Postonline tracking shows no update for 18 daysRegistered Airmail via Russian Postonline tracking shows no update for 25 days Registered Airmail via Sweden Postonline tracking shows no update for 18 daysRegistered Airmail via Hong Kong Postonline tracking shows no update for 60 daysRegistered Airmail via China Postonline tracking shows no update for 30 daysChina Post Surface Mailonline tracking shows no update for 30 daysDHL Global Mailonline tracking shows no update for 21 daysTNT-PostNL European Registered Airmailonline tracking shows no update for 30 daysUSPS Expedited for Battery Productsonline tracking shows no update for 18 daysUSPS First-Class via Hong Kong Postonline tracking shows no update for 18 daysUSPS First-Class ePacketonline tracking shows no update for 18 daysCanada Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysUnited Kingdom (UK) Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysAustralia/New Zealand Express ePacketonline tracking shows no update for 18 days Germany Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysNorway Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysSouth Korea Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysSingapore Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysVietnam Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysFrance Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysRussia Express ePacketonline tracking shows no update for 18 daysRegular Airmail60 days after shippingOther carrierstypically when online tracking shows no update for 30 days

Submit a support ticket if you believe your package is lost. We will contact the carrier for the whereabouts of the package, and if it cannot be found, the package will become verified lost.

For postal carriers including airmail, registered airmail and e-packets, it takes 1 to 4 weeks for postal carriers to determine whether a package is lost.

For express carriers including FedEx Express, DHL Express, and UPS Express, it generally takes a day or two for the carrier to locate packages.
Сообщение было автоматически объединено:




можешь открывать тикет
 
lop

lop

Продвинутый
Регистрация
7 Окт 2012
Сообщения
258
Баллы
311
Местоположение
Republic of Belarus
что делать в первую очередь, что бы открыть спор на фастече?
 
Lopics

Lopics

Команда сайта
Регистрация
14 Мар 2011
Сообщения
16 287
Баллы
4 901
Местоположение
Самара
lop

lop

Продвинутый
Регистрация
7 Окт 2012
Сообщения
258
Баллы
311
Местоположение
Republic of Belarus
А может быть такое, что после обращения в поддержку мне вернут деньги без привлечения ПайПал? Или в любом случае спор необходимо открывать на пай пал?
 
Lopics

Lopics

Команда сайта
Регистрация
14 Мар 2011
Сообщения
16 287
Баллы
4 901
Местоположение
Самара
А может быть такое, что после обращения в поддержку мне вернут деньги без привлечения ПайПал?
Ну конечно же может быть такое! Магазин запросто может вам вернуть деньги. Им то лишний спор в РР тоже не особо нужен...
 
Live

Similar threads




Вверх
Live