Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Приветствую! моя ситуация заключается в следующем: аккаунт на площадке амазона я создал давно. но необходимости что-то приобретать не было. не так давно все же такая необходимость появилась, я нашел необходимый товар, оформил и оплатил все с доставкой. прошел почти месяц, я решил проверить что с моей посылкой, а амазон при попытке залогинится на сайте написал, что мой аккаунт заблокирован, потому, что я нарушил какие то правила, о чем он меня уведомят в письме на мой имейл. писем от них я так и не получил. причин блокировки не знаю. известно лишь, что UPS i-Parcel отправил груз в питер, где он успешно прошел растаможку. но далее след потерялся. UPS говорят что они не в курсе моего груза, и надо спрашивать у амазона. а на амазоне я заблочен. что мне делать? как получить мою посылку?
добрый день! закрутился. оплачивал со своей кредитной карты. Альфабанк. на сегодняшний день могу попасть на сайт пд своим логином и паролем. но при попытке посмотреть мои заказы или настройки аккаунта - снова запрос пароля и выкидывает что мой аккаунт заблокирован. при этом если из письма проходить по ссылке - следить за отправлением - попадаю на раздел книги. https://www.amazon.com/hz/mycd/myx#/home/content/booksAll/dateDsc/
Добрый день. Всё в порядке, ни о чём пожалуйста не беспокойтесь. Я вас отлично понимаю. Обычно вопросы как ваш решаются при общении со службой поддержки. В настоящие дни им лучше только писать и просить аккаунт разблокировать. Вас скорее всего прогонят через проверку, попросят документы по вашей оплате - и проверив их - аккаунт разблокируют.
добрый день! наконец смог снова зарегистрироваться на этом сайте. не подскажете - на какой адрес писать в поддержку?
Сообщение было автоматически объединено:
я смог найти адрес, куда можно было написать. написал, изложив всю суть вопроса. и получил ответ: As we informed you earlier, we have closed this account. Our records show that we previously closed an account of yours for violating the terms of our Conditions of Use agreement. When we close your account for violating the terms of an agreement, you cannot open a new account or use another account to place orders on our site. After a thorough review, we have decided not to restore your full access to this account. You will not be able to place orders on our site. If you have any digital content on this account, you can access the content from the “Manage Your Content and Devices” link on the Your Account menu on Amazon.com.
я спросил их - что же конкретно я нарушил и что мне делать с моим заказом? они ответили: Thank you for writing to us.
We closely examined your account, any related accounts, and your order history to ensure that any decision regarding your account was made according to our policies. After careful consideration, we have determined that we will not reopen your closed Amazon accounts. This decision is final. We may not respond to further emails about this issue.
классно поговорили. че дальше делать я не знаю. этим они поставили точку в моем вопросе или еще есть шанс?
Добрый день. Я вас отлично понимаю. В приведенном вами письме пишут, что вы нарушали правила. Судя по тому, что вы пишите, вы правил не нарушали. Из чего можно смело делать вывод - в службе поддержки ошиблись. У вас, в данном случае, есть достаточно большое число шансов добиться восстановления вашего аккаунта.
К сожалению, учитывая события дней настоящих, на процесс восстановления может уйти время. Процесс восстановления аккаунта обычно проходит в общении со службой поддержки. Может они не совсем понимают, что вы пишите? Приведите пожалуйста текст вашего письма.
Также, вы не получили вашу покупку. В случае как ваш, вы можете оспорить перевод денег амазону за данную покупку обратившись в ваш банк. Для этого вам необходимо начать процедуру чарджбэк в вашем Альфабанке. Деньги вам должны вернуть.
доброе утро! 1 - I am registered in the system with the email address o5pavlov@gmail.com
16.02.2020 I made a purchase on your site.
I paid with my personal credit card
Order Confirmation
Hello Denis,
Thank you for shopping with us. We’ll send a confirmation when your item ships. Details Order #112-0424257-8890643 Arriving: Friday, February 28 - Monday, March 16
Amazon order Feb 16, 2020 shipping through i-parcel tracking number AEIIPNJ0026594866
Dear Pavlov Denis,
Thank you for purchasing Warrick 26C1C0 General Purpose Low Water Cutoff Open Circuit Board Control with Screw Mount Standoff, 26K ohms Direct Sensitivity, 120 VAC Voltage from Amazon. i-Parcel is Amazon's parcel delivery partner and we are eager to get you your delivery as soon as possible.
We are required by Russian customs to submit your passport number to them during the clearance process, no additional fees are assessed with fulfilling this requirement and it is used for customs clearance purposes only. Please click here to enter the details.
If you have any questions or concerns please email us at customer.service@i-parcel.com. Please be advised your shipment will not be able to export from the U.S. until we have received the information.
Thank you for your understanding. ______________________________________
04/08/2020 I received a letter stating that my cargo was lost.:
The status of your parcel: AEIIPNJ0026594866 has been updated.
Parcel Detail Tracking Number: AEIIPNJ0026594866 Updated Event: Lost Upon Arrival
For questions, comments, or concerns, please contact our Customer Service Team at customer.service@i-parcel.com. Please be sure to include your tracking number.
when I try to enter the account settings, I get this message:
Account Closed Your account has been closed for misuse of Amazon's services. We have sent you an email with additional information. at the same time I did not receive any letters with explanations to my mail. tell me how to restore my account? and what to do with the order that is lost? hoping for a speedy solution to this issue.
As we informed you earlier, we have closed this account. Our records show that we previously closed an account of yours for violating the terms of our Conditions of Use agreement. When we close your account for violating the terms of an agreement, you cannot open a new account or use another account to place orders on our site.
After a thorough review, we have decided not to restore your full access to this account. You will not be able to place orders on our site.
If you have any digital content on this account, you can access the content from the “Manage Your Content and Devices” link on the Your Account menu on Amazon.com.
please tell me what terms of the agreements I violated? I did not receive a letter notifying and explaining about my violation and suspension of my account.
and I don’t place any goods on Amazon. I only once purchased on your site a product that, as you already know, was lost by the carrier. and now I have neither a product nor an account that was closed without explanation.
ответ:
Hello,
Thank you for writing to us.
We closely examined your account, any related accounts, and your order history to ensure that any decision regarding your account was made according to our policies.
After careful consideration, we have determined that we will not reopen your closed Amazon accounts. This decision is final.
We may not respond to further emails about this issue.