• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Не пойму чего хочет от меня ПП

Ромка

Ромка

Новичок
Регистрация
18 Ноя 2005
Сообщения
45
Баллы
0
Местоположение
Moscow
в общем ситуация такая, сдела 5 оплат за 1 день, все вроде нормально, на следующий день залимитили аккаунт, причина:

Paypal put hold on all payments that I have paid yesterday. The reason is: Apr. 24, 2007: Our system detected unusual activity on a credit card linked to your PayPal account.

Вообще не понимаю что они имеют ввиду! Просили выслать utility bill. Выслал и тут началось! Приходит письмо вида:

We're sorry, but your account access limitation cannot be lifted at this time. We need more information about your account before we can restore full access to your account. Please complete the steps below so that we may review your account further:

- Fax a copy of a current utility bill. The bill must show your name and address exactly as they appear in your PayPal account. The fax we received was not readable.

- Based on a review of your account and the information received, we show that you have or are related to multiple accounts that have unresolved issues. Before we can lift the limited access on your account, you will need to resolve all outstanding issues with these linked accounts, including bringing any negative balances to zero and resolving all complaints for all linked accounts. The domain names for these accounts
are: @bk.ru


Особенно не понятен последний абзац. Я выслал им другие два utility bill , но через 2 часа мне пришло снова такое же письмо!

Кто нибудь может мне подсказать что делть дальше? а то на всех оплатах которые вчера сделал у меня теперь hold.
:arrow:
 
I

ivanych

Новичок
Регистрация
9 Авг 2006
Сообщения
386
Баллы
0
Местоположение
Moscow
Ромка, по второму я так понимаю аккаунт еще один висит похожий... и с ним тоже какой-то трабл.
 
Ромка

Ромка

Новичок
Регистрация
18 Ноя 2005
Сообщения
45
Баллы
0
Местоположение
Moscow
Хм... одну из 5 оплат реверснули, остальные я так понял на очереди.

Почему они инетересно пишут что факс unreadable , я им такие же копии счетов присылаю как и раньше, только естественно за новый месяц.

Думаю стоит попробывать выслать все разом: утилити бил, копию паспорта, копию кредитки итд, что бы они подавились... :idea:
 
D

DeJaVu

Крутой иБаер
Регистрация
29 Янв 2007
Сообщения
391
Баллы
721
Местоположение
Россия
Попробуй один лист паспорт где фотка и карту с лицевой стороны, второй прописку и другую сторону карты, только цифры зарисовать не забудь. У меня акк через сутки разлимитили после отправки.
 
Ромка

Ромка

Новичок
Регистрация
18 Ноя 2005
Сообщения
45
Баллы
0
Местоположение
Moscow
Выслал , все документы, единственное что у меня карточка от Альфа банка Mastercard Virtual , и там нету росписи...

посмотрим что будет дальше...
 
Ромка

Ромка

Новичок
Регистрация
18 Ноя 2005
Сообщения
45
Баллы
0
Местоположение
Moscow
Блин, странно все это. Выслал документы, а подтверждение пришло об их получении только на следующий день и потом пришло письмо:

Your PayPal Account OMAR
service@paypal.com

Dear ... ,

Your account is currently being reviewed.

Sincerely,
Chad
PayPal Account Review Department

и вот уже два дня никаких вестей. Хотя обычно подтверждение о приеме документов приходило в течении 30-40 минут а аккаунт разлимичивали через час-два.... Это нормально? :D
 
D

DeJaVu

Крутой иБаер
Регистрация
29 Янв 2007
Сообщения
391
Баллы
721
Местоположение
Россия
Нормально. ИМХО можно еще разок послать.
 
Ромка

Ромка

Новичок
Регистрация
18 Ноя 2005
Сообщения
45
Баллы
0
Местоположение
Moscow
У меня нет слов!!! :cry:

Сегодня получил письмо от ПП:

As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system. We recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from you for the following reason:

Our system requires further account verification.

Case ID Number: PP-000-000-000


This is a reminder to log in to PayPal as soon as possible.

Be sure to log in securely by opening a new browser window and typing the PayPal URL. Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access. We appreciate your understanding as we work to ensure account safety.

In accordance with PayPal's User Agreement, your account access will remain limited until the issue has been resolved. Unfortunately, if access to your account remains limited for an extended period of time, it may result in further limitations or eventual account closure. We encourage you to log in to your PayPal account as soon as possible to help avoid this.

To review your account and some or all of the information that PayPal used to make its decision to limit your account access, please visit the Resolution Center. If, after reviewing your account information, you seek further clarification regarding your account access, please contact PayPal by visiting the Help Center and clicking "Contact Us".

ДА что им нужно то??? В resolution center уже все что нужно выполнено! Везде Information Submitted...
 
SharkO

SharkO

Powerseller
Регистрация
6 Янв 2005
Сообщения
1 253
Баллы
211
Местоположение
Helsinki, Finland
Позвони им и спроси что нужно. В любом случае звонок не помешает!
 
Ромка

Ромка

Новичок
Регистрация
18 Ноя 2005
Сообщения
45
Баллы
0
Местоположение
Moscow
У меня с английским туго, объяснить то я более менее смогу а вот понять что они скажут - врядли :cry: А сколько минута стоит если с городского позвонить? :arrow:
 
K

Kseniia Sobchak

Новичок
Регистрация
7 Ноя 2006
Сообщения
11
Баллы
0
Местоположение
rus
Залимитили . выслала факсы несколько раз , в ответ было письмо :

We have reviewed your PayPal Account, and due to the excessive risk
involved, we would like to begin parting ways in a manner that is least
disruptive to your business.

Please reply to this email by logging in to your PayPal account and filling
out the Limited Account Access web form to facilitate the disbursement of
any funds remaining in your PayPal account. You can locate the web form by
typing the following in your browser: https://www.paypal.com/emailus,
choosing the topic "Limited Account Access," clicking "Continue," and
writing your instructions in the message box.

Disbursement can be handled in one of two ways:

1. Your remaining account balance can be used to provide refunds to your
buyers (if applicable).

OR

2. Your remaining account balance will be held in your PayPal account for
180 days from the date your account was limited. After 180 days, you will
be notified via email with information on how to receive your remaining
funds.

If you choose to provide refunds to your customers, please log in to your
account and contact us with a list of transaction IDs for the buyers that
you would like to refund.

We thank you for your prompt attention to this matter and apologize for any
inconvenience this may cause.


получила опять письмо от паупал .


As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system. We
recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from
you for the following reason:

Our system requires further account verification.

Case ID Number: PP-00-00-00-00



This is a second reminder to log in to PayPal as soon as possible. Once you log in, you will
be provided with steps to restore your account access.

Be sure to log in securely by opening a new browser window and typing the PayPal URL. Once
you log in, you will be provided with steps to restore your account access. We appreciate your
understanding as we work to ensure account safety.

In accordance with PayPal's User Agreement, your account access will remain limited until the
issue has been resolved. Unfortunately, if access to your account remains limited for an
extended period of time, it may result in further limitations or eventual account closure. We
encourage you to log in to your PayPal account as soon as possible to help avoid this.

To review your account and some or all of the information that PayPal used to make its
decision to limit your account access, please visit the Resolution Center. If, after reviewing
your account information, you seek further clarification regarding your account access, please
contact PayPal by visiting the Help Center and clicking "Contact Us".

We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a
security measure intended to help protect you and your account. We apologize for any
inconvenience.

Sincerely,
PayPal Account Review Department



в Resolution Center перестал отображаться факсовый лист с номером .
как его восстановить?
Что делать ?
 
K

Kseniia Sobchak

Новичок
Регистрация
7 Ноя 2006
Сообщения
11
Баллы
0
Местоположение
rus
кто-нибудь подскажет ? неужели не у кого такого небыло ?
не верю.
 
A

ailee

Новичок
Регистрация
17 Янв 2007
Сообщения
24
Баллы
0
Местоположение
Северодвинск/Архангельская
Подскажите пожалуйста как и каким способом мне сделать счет/квитанцию подтверждающюю мой адрес на английском языке? как вы поступили в такой ситуации?
 
Ганс

Ганс

Новичок
Регистрация
27 Фев 2006
Сообщения
186
Баллы
0
Сканируете счет на русском, в фотошопе обводите нужные места и помечаете английскими подписями, что это означает. Адрес, фамилию, имя и т. д.
 
bentley

bentley

Крутой иБаер
Регистрация
15 Дек 2004
Сообщения
334
Баллы
1 203
Местоположение
Россия Москва
Сталиквался с этим.
Палке показалось опасным иметь дело с тобой.
Счет они тебе закрывают, и хоть какие бумаги им отсылай уже не поможет.
Варианты - ты можешь вывести деньги своим покупателям или ждать 180 дней, после чего тебе сообщат куда можно их вывести.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live