• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Возврат телефона

Voronov

Voronov

Новичок
Регистрация
20 Мар 2010
Сообщения
686
Баллы
0
Местоположение
Ekaterinburg
Добрый день !
Купил я телефон телефон пришел б.у. и симки не поределяются, фейк какойто. Я написал продавцу об этом он меня замучил разговорами о том чтоб я сдал его в ремонт здесь и переживает что дорого пересылать назад. Я написал что мне не важно сколько стоит пересыл назад давайте адрес я вышлю и все. Он продалжает тянуть уговаривает, достал и не сообщает адрес. Я инициировал возврат там все описал и приложил фото, он написал какуюто ерунду, типа отнеси в сервис нам очень жаль и т.п.
В прошлвый раз когда я открывал такой диспут там сразу рпедоставили его адрес и сроки отправки товара и т.п.
Сейчас же одни разговоры, что я делаю не так ?
Как принудить его дать адрес и выслать телефон назад, чтобы сделать все грамртно ?
Благодарю заранее.

Добавлено спустя 35 мин. 5 сек.
Here's what happened




Aug 15

You sent a message


Message

Dear seller Write the address to return the phone.pls





Aug 14

The seller sent you a message


Message

Thanks for your communication and Sorry for this troubling issue. We know it's not honest to send out defective products. So our manufacturer did strictly test our products before sending them out. However, such products are easily damaged on the way or there may be compatibility problem. If it's possible to check and repair in your local shop and we will cover the fee if it doesn't cost too much. Actually we did test it before sending out. As we can’t see the problem, it is hard for us to give better advice.We want to solve the problem to save time for both of us and your understanding on this matter is much appreciated. Looking forward to your reply. Best regards, Minus





Aug 14

The seller sent you a message


Message

Thanks for your message and sorry for the trouble and the bad news. We have contacted our supplier, they tell us that this item meets the production standard and our other customers don't reflect the similar question before. We want to get more information about how you used it and get more details about your problem. Would you please make sure that all the requirements this item needs are all working properly and try to use this item more times and then tell us the detail information? Please don't worry, we are always here and responsible for the items we sell. Once we get reply from you, we will give you answer ASAP. Looking forward to your cooperation and early reply. Best wishes, Minus





Aug 14

You requested a return


Reason for return

Doesn't work or defective



Comments

SIM cards do not work. Phone pre-used instead of new.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live